A tökéletes (munkahelyi) bögre


...ez lehet, hogy csak az én hülyeségem, de nekem fontos, hogy miből igyak a munkahelyemen. Lehet nevetni, hülyének nézni, mosolyogni a bogarasságomon, mániámon. Joggal merül fel a kérdés, hogy miért nem hoztam be egyet otthonról? Azért, mert az otthoni bögréim mind kiszolgálják egy-egy hangulatomat, reggel, délben vagy este...

Augusztusban jöttem vissza dolgozni és egészen tegnapig a hivatali csészéből ittam és persze nem haltam bele, de valahogy nem volt az igazi, nem esett olyan jól se a tea, se a kávé. Talán az bosszantott, hogy mindenki más is ugyanolyan csészéből/bögréből/pohárból iszik és ráadásul mindegyik fehér, semmi különcség, semmi változatosság nincs bennük, pont olyanok, mint a hivatali munka.

Sok bögrét szemügyre vettem, melyik is lehetne az IGAZI? Melyik dobhatná fel a szürke hétköznapokat? Melyik ideális a kávéadagomhoz? Ugyanakkor elvárás volt, hogy szép legyen, jó legyen a tapintása, vékony a kiképzése...

...és egyszercsak szembejött velem, pontosabban én mentem elébe, ugyanis egy régi-új boltocskában megtaláltam! Szelíden kacsintott felém, intett, hogy vegyem kézbe, teszteljem: és megtettem. Beleszerettem a bögrébe, meg a kis boltocskába is. Amilyen szerény volt, olyan különleges és hazajött velem, majd elkísért ma a hivatalba és sokkal szebbé tette a napomat.fotó.JPG

Nektek milyen a tökéletes bögrétek? Van ilyen?